هتل های پنج ستاره استانبول

هتل های پنج ستاره استانبول

استانبول دارای هتل‌های پنج ستاره‌ای است که می‌توانند اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم کنند. این هتل‌ها دارای امکانات و خدمات بی‌نظیری هستند که شامل استخر، اسپا، رستوران، بار، حمام ترکی، سینما، استودیوی بدنسازی و غیره می‌شوند. برخی از این هتل‌ها در مناطق تاریخی و گردشگری استانبول واقع شده‌اند و برخی دیگر در مناطق مدرن و شلوغ. در ادامه چند نمونه از بهترین هتل‌های پنج ستاره استانبول را معرفی می‌کنیم:

 

هتل آجوا سلطان احمد (Ajwa Hotel Sultanahmet)

هتل آجوا سلطان احمد استانبول یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول است که در محله سلطان احمد این شهر واقع شده است. این هتل یکی از زیرمجموعه‌های Preferred Hotels & Resorts است. هتل آجوا دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی شهر دارد؛ مسجد کبود در کمتر از یک کیلومتری هتل واقع شده است و در عرض ۱۰ دقیقه با پای پیاده می‌توانید خود را به این مسجد برسانید.

قصر توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ استانبول از دیگر جاهای دیدنی نزدیک به هتل محسوب می‌شوند.این هتل دارای دکوراسیونی سنتی و زیبا است که با الهام از هنر اسلامی طراحی شده است. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل، رستوران‌ها و بارهای لوکس، اسپا و حمام ترکی، استخر سرپوشیده و سالن ورزشی است.

 

هتل آجوا سلطان احمد (Ajwa Hotel Sultanahmet)

 

هتل چهار فصل استانبول (Four Seasons Hotel Istanbul)

این هتل در یک ساختمان تاریخی که قبلا زندان بوده است قرار گرفته و دارای طراحی و معماری منحصر به فردی است. این هتل در فاصله کمی از مسجد آیا صوفیا، مسجد سلیمانیه و میدان هیپودروم واقع شده است. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و راحت، رستوران و بار با منوی متنوع، اسپا و حمام ترکی، استخر روباز و باغ زیبا است.هتل فور سیزن سلطان احمد، در منطقه سلطان احمد، منطقه‌ای‌ باستانی که صدها جاذبه و رستوران در اطرافش وجود دارد، ساخته شده است. از این جهت، هتل فور سیزن سلطان احمد مناسب گردشگرانی است که دوست دارند در میان جاذبه‌های مقصدشان اقامت داشته باشند و با فاصله کوتاهی، به آنها برسند.

 

هتل چهار فصل استانبول (Four Seasons Hotel Istanbul)

 

هتل سنت رجیس استانبول (The St. Regis Istanbul)

این هتل در منطقه نیشانتاشی و در کنار خیابان معروف آبیده واقع شده است.سنت رجیس استانبول به مغازه های آنتیک و زیبا و کافه های عالی هم نزدیک است. پارک ماچکا، مرکز همایش های استانبول و ناحیه بسفروس به همراه قصر دولمه باهچه هم تنها چند قدم از این هتل فاصله دارند. این هتل دارای طراحی و دکوراسیونی مدرن و زیبا است که با الهام از هنر و فرهنگ ترکیه طراحی شده است. این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و بزرگ، رستوران‌ها و بارهای شیک، اسپا و سالن زیبایی، استخر سرپوشیده و سینمای خصوصی است.

 هتل سنت رجیس استانبول (The St. Regis Istanbul)

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مارمارا تکسیم استانبول (The Marmara Taksim Istanbul) یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس استانبول است که مشرف بر میدان تکسیم قرار دارد و پنجره‌های آن رو به شهر و همچنین تنگه بسفر باز می‌شود. این هتل در سال ۱۹۷۶ ساخته شده و برای آخرین بار در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی فوق‌العاده هتل باعث دسترسی آسان به اکثر جاهای دیدنی و مراکز خرید شده است؛ فاصله هتل تا ایستگاه متروی تکسیم فقط یک دقیقه پیاده راه است.

خیابان استقلال نیز در مجاورت هتل قرار دارد و با تنها ۸ دقیقه پیاده‌روی، می‌توانید به مراکز خریدی مثل مرکز خرید استقلال بروید. هتل مارمارا تکسیم استانبول یک رستوران دارد که در وعده‌های ناهار و شام، با انواع غذاهای ترکی و ملل از مهمانان پذیرایی می‌کند. در این هتل امکانات دیگری نظیر اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر، سونا، جکوزی، سولاریوم و باشگاه ورزشی نیز به مهمانان خود ارائه می‌کند.

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول

 

هتل پنج ستاره مرکور بومونتی استانبول

هتل مرکور بومونتی استانبول (Mercure Istanbul Bomonti) یک هتل پنج ستاره در منطقه عثمان بی استانبول در کشور ترکیه است .این هتل در یکی از ناحیه‌های اعیان‌نشین استانبول قرار دارد؛ این منطقه پر از بوتیک‌های لوکس و مراکز خرید متعدد و مراکز گردشگری مانند موزه آتاتورک و باغ‌های متنوع است. در نزدیکی این هتل چندین ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است و ایستگاه مترو هم حدود ۴۰۰ متر با هتل فاصله دارد.

هتل ۵ ستاره ی مرکور بومونتی استانبول دارای ۲۰۳ اتاق بسیار لوکس و مجهز است که به سبک دکوراسیون زیبایی ساخته شده است. اتاق های هتل مرکور استانبول عایق صدا هستند و مسافران در آرامش کامل سفر خود را تجربه می نمایند، مخصوصا برای افرادی که جهت کارهای اداری خود به استانبول سفر نمودند هتلی مناسب می باشد.

 

هتل پنج ستاره مرکور بومونتی استانبول

 

هتل سوئیس اوتل بسفروس استانبول

این هتل لوکس با استخری تماشایی و بخش اسپای خود، توانسته جوایز مختلفی را از آن خود کند. طراح دکوراسیون هتل سوئیس اوتل د بسفر استانبول کسی نیست جز معمار مشهور جهان یعنی خوآن چو. او در این کار، با استفاده از طراحی سوئیسی و تلفیق آن با فرهنگ کشور ترکیه، توانسته گستره‌ای از هنر و خلاقیت را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد. هتلی زیبا و بینظیر با تراس و باغ به همراه مبلمان در فضای بیرونی و همچنین سه رستوران با متنوهای متفاوت برای ذائقه‌های مختلف سفر خاطره انگیزی را برایتان رقم میزند.

اگر بخواهیم نگاهی گذرا به امکانات متعدد اتاق‌های هتل سوئیس اوتل د بسفر بیندازیم باید اشاره‌ای به اینترنت بی‌سیم رایگان، میز تحریر، محل نشیمن خصوصی و مینی‌بار داشته باشیم. همچنین بد نیست بدانید که در برخی از اتاق‌ها می‌توان شاهد دوش یا وان بود. رستوران‌های سوئیس اوتل د بسفر استانبول که در نوع خود بی‌نظیر هستند، با تنوعی از بهترین طعم‌های خواستنی غذاهای بین‌المللی را تقدیم مهمانان خود می‌کنند.

 

هتل سوئیس اوتل بسفروس استانبول

 

هتل شانگری لا بسفروس استانبول

هتل شانگری لا بسفروس (Shangri La Bosphorus) هتلی 5 ستاره و لوکس در استانبول است که در سال 2014 توسط کمپانی هنگ کنگی شانگری لا تاسیس شد. این هتل رو به تنگه بسفر و در محله بشیکتاش است که بهترین منطقه در استانبول محسوب‌ می‌شود. ظاهر و نمای داخلی آن با به کارگیری از معماری ناب شرقی و عثمانی بسیار باشکوه است و اتاق‌ها نیز با رعایت تمامی جزئیات به معنای واقعی لوکس هستند.در هتل‌‎های لوکسی مانند هتل شانگری لا بسفروس، می‌توانید توقع بهترین خدمات و امکانات را در اتاق‌های هتل داشته باشید.

امکاناتی که بخشی از آن عبارتند از: تلفن با خطوط بین المللی، اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای، سرویس‌ بهداشتی لوکس، سشوار، مینی‌بار، تلویزیون 19 اینچی جاسازی شده در آینه سرویس بهداشتی، اتو و میز اتو، سیستم تهویه هوا، میز کار فول سایز، گاوصندق الکترونیکی، دستگاه اسپرسوساز، چای و قهوه‌ساز.

 

هتل شانگری لا بسفروس استانبول