تور استانبول برای عید 1403

سفرنوروزی به استانبول

استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، همه ساله میزبان گردشگران نوروزی بسیاری از کشورمان است. به همین دلیل با آغاز فصل بهار و در ایام نوروز ، فستیوال‌ ها و جشنواره ‌های نوروزی بسیاری در استانبول برگزار می‌ شوند که شما را سوپرایز خواهد کرد. استانبول در سال ‌های اخیر همواره در میان 10 شهر توریستی و برتر جهان قرار گرفته است؛ سفر به استانبول در تعطیلات نوروزی قطعا تجربه لذت بخشی را برای شما و خانواده تان به ارمغان خواهد آورد.

استانبول یکی از شهرهای توریستی ترکیه است و یک مقصد گردشگری مهم و محبوب در بین ایرانیان به حساب می‌آید. در استانبول جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که بازدید از آنها شما را به وجد خواهد آورد. این شهر توریستی علاوه بر فرصت‌های تفریحی فراوان مناظر دیدنی و مساجد تاریخی زیادی را در دل خود جای داده است.

 

تور استانبول برای عید 1403

سفر به استانبول در نوروز سفری تفریحی توریستی به حساب می‌آید؛ هم برای خرید مناسب است، سفر به استانبول در تعطیلات نوروزی همزمان با نو شدن طبیعت و آمدن بهار حس و حال دیگری دارد. آنچه سفر در شروع سال جدید به استانبول را جذاب تر می کند، این است که عید نوروز در ترکیه نیز جشن گرفته می شود و همین حال و هوای نوروزی هر ساله ایرانیان زیادی را راهی سفر به پایتخت گردشگری ترکیه می کند. آب و هوای معتدل استانبول در فصل بهار موجب می شود گردشگران اوقات خوبی را در این شهر سپری کنند.

تماشای دو قاره در یک نقطه شاید کمی عجیب به نظر برسد اما این موضوع حقیقتی است که با چشمان خود می‌توانید در این شهر بی نظیر ببینید. البته فقط همین یک مورد نیست! وقتی به استانبول سفر کنید اول از هرچیزی غرق در تاریخ می‌شوید. تاریخی که نشان دهنده عظمت امپراطوری عثمانی و همچنین سلطنت رومیان در این شهر است. البته که دیدنی‌های این شهر فقط به این جا ختم نمی‌شود و علاوه بر تاریخ و تمدن می‌توانید یکی از مدرن ترین شهرهای جهان را هم نظاره گر باشید و سپس بعد از کلی گشت و گذار در بهترین هتل استانبول اقامت کنید.

 

تور استانبول فروردین 1403

یافتن تور استانبول در فروردین و نوروز کار سختی نیست اما قبل از هر چیز باید بدانید شما با انتخاب پروازهای ایرانی و همین طور صندلی های اکونومی یا معمولی می توانید در هزینه های سفر صرفه جویی نمایید. از طرفی درست است که هتل هایی با ستاره بالاتر معمولا قیمت بیشتری دارند اما برخی هتل ها مخصوصا در شهر استانبول به دلیل موقعیت قرارگیری در شهر هزینه بیشتری دارند مانند هتل های پنج ستاره نزدیک میدان تکسیم از سایر هتل ها در سایر مناطق گران تر هستند.

هتل های 4 ستاره به پایین استانبول کیفیت بالایی ندارند، پس بهتر است برای انتخاب هتل از هتل های 4 ستاره شروع کنید و تا حد امکان سمت هتل های 3 ستاره نروید. مسافرین و گردشگرانی که به استانبول سفر می کند معمولا بیشتر اوقات خود را در خیابان ها و اماکن دیدنی و تفریحی استانبول به گشت و گذار می پردازند و شب برای استراحت به هتل باز میگردند و هتل های 5 ستاره برای آنها مقرون به صرفه نخواهند بود.

 

قیمت تور استانبول عید 1403

فاکتورهای زیادی در اختلاف قیمت تور استانبول عید 1403 در قیاس با بقیه روزهای سال دخیل هستند که می‌توان به تفاوت نرخ هواپیماهای داخلی و خارجی (ایران ایر، ماهان ایر، قشم ایر، معراج، ترکیش و اطلس گلوبال)، نرخ هتل‌های استانبول و همچنین تعداد روزهایی که قصد دارید به این شهر سفر کنید اشاره کرد. توجه داشته باشید ارزان‌ترین تورهای استانبول برای عید همیشه بهترین تورها نیستند و تعدادی از آژانس ها همواره با استفاده این موضوع از مشتریان خود سواستفاده می‌کنند.

حتما با این سوال خیلی مواجه شدید که تور لحظه آخری استانبول در نوروز یا لست سکند تور چی هست و چه مزایا و معایبی دارد. باید گفت زمانی از عبارت تور لحظه آخری استانبول می‌توان استفاده کرد که آژانسی نتواند سهمیه خود را پر کند و در این موقع تخفیف های ویژه ای حتی تا 50 درصد برای فروش تور استانبول خود ارائه می‌دهد.

شاید جالب باشد که در سال‌های گذشته گردشگران زیادی برای تور لحظه آخری استانبول در نوروز از نقاط مختلف ایران اقدام کردند. تور لحظه آخری استانبول از تهران و تبریز یا تور لحظه آخری استانبول از شیراز جزو پرطرفدارترین تورهای دقیقه نودی همراه بوده‌اند که از قیمت های مناسب و ارزانی برخوردار هستند.

در نهایت اگر برای تور استانبول برای نوروز و تعطیلات نوروز هدف گذاری کرده ایید باید دقت کنید که آژانس مسافرتی مورد نظر پارامتر های مهم را داشته باشد و سفر ایده آلی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

 

تور استانبول برای نوروز 1403

از مزایایی که در تورهای لحظه آخری استانبول نوروز وجود دارد این است که از قیمت پایین تری نسبت به تورهای استاندارد استانبول برخوردار هستند و حتی به نصف قیمت هم می‌رسد.  از ایراداتی که به تور لحظه آخری استانبول مخصوصا در ایام نوروز این است که باید آماده سفر باشید چون شاید پرواز یک روز یا چند ساعت دیگر باشد و در صورت خریداری به هیچ عنوان مبلغ استرداد نخواهد شد چرا که این تورها چارتر هستند.

اگر در تعطیلات عید نوروز تصمیم به سفر خارجه گرفتید تور های عیدانه استانبول یکی از بهترین پیشنهادات می باشد چرا که هم از لحاظ مسافت و هم از لحاظ کیفیت سفر یکی از بهترین کشور ها برای سفر ایرانیان می باشد ترکیه که یک کشور آسیایی اروپایی می باشد لذت سفر به دو قاره را برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین علاوه بر سفر های هوایی یکی دیگر از انواع این سفر ها سفر زمینی است که صد البته هزینه بسیار پایین تری را برای شما رغم می زد یکی از معایب سفر زمینی به استانبول و ترکیه طولانی شدن مسیر و خستگی راه می باشد. میزان هزینه تور استانبول نیز به عوامل مختلفی چون نرخ ارز، نوع پرواز، و خدمات هتل‌ها وابسته است.

بنابراین، بررسی دقیق این عوامل در انتخاب تور و تعیین هزینه نهایی بسیار حائز اهمیت است. توصیه می‌شود قبل از رزرو تور، با دقت تمام جوانب مرتبط با سفر را مورد بررسی قرار داده و انتخاب مناسبی داشته باشید. توجه داشته باشید که آژانس های مسافرتی بسیاری در ایران مشغول ارائه خدمات به مسافران می باشند که هر کدام داری سطح کاری متفاوتی در عرصه خدمات به مسافران هستند.

 

خرید بلیط هواپیما استانبول نوروز 1403

با خرید بلیط هواپیما از طریق فلایت گیت، تجربه سفرتان به استانبول را به یک سفر لحظه‌های خاص و فراموش‌نشدنی تبدیل کنید. فلایت گیت با ارائه خدمات بلیط هواپیما، به شما امکان می‌دهد تا به سادگی و با اطمینان، بلیطی را که بهترین تطابق با نیازهای شما را دارد، انتخاب کنید.

با دسترسی به گستره‌ای از انواع بلیط هواپیما، شما می‌توانید گزینه‌های متنوعی را بررسی کرده و بهترین انتخاب را برای سفر خود انجام دهید. تیم پشتیبانی ما در هر لحظه آماده است تا به شما کمک کند و هرگونه سوال یا نیازی را برطرف سازد.

خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول

خرید بلیط هواپیما اصفهان به استانبول